Învaţă să iubeşti din nou, copil frumos!

64271_559682087497578_1703504639348195604_n

– Crăciun fericit, copil frumos!
– Mulţumesc la fel, suflet drag!
– Eşti bine? Mi-ai lipsit atât de mult în ultimul timp…
– Da, cred că sunt bine..învăţ să fiu fericită din nou şi să mă bucur de fiecare lucru, indiferent cât de neînsemnat este.  Îmi pare rău pentru că am fugit, dar am vrut să mă îndepărtez de tot ceea ce îmi amintea cât de fragilă sunt..
– Şi ai reuşit?
– Nu. Cu cât am încercat mai mult să îmi neg sentimentele, cu atât m-a durât mai tare.
– Şi ce ai făcut?
– Am acceptat faptul că l-am iubit pe acel om aşa cum nu credeam că sunt în stare vreodată să o fac, dar că noi nu putem fi împreună pentru că suntem mult prea orgolioşi şi nedemni unul de celălalt. Nu pot nega asta şi nu am niciun motiv pentru care să o fac. Am fost doi proşti care credeau că împreună vor reuşi să formeze un întreg… şi l-au şi format la un moment dat. Eram atât de naivi..
– V-aţi iubit…şi poate că încă o mai faceţi. Păcat că nu aţi ştiut să o spuneţi mai des. Aveaţi nevoie şi de cuvinte, nu doar de fapte..
– Ştiu, dar ce rost mai au toate astea acum? Mi-a promis că nu mă va lăsa niciodată să simt că sunt singură, că dacă voi plânge, el va fi lângă mine să îmi şteargă lacrimile.. indiferent dacă vom mai fi împreună sau nu. Nu şi-a respectat deloc promisiunea… Unde e el acum şi unde a fost în tot acest timp? Vezi tu… de aceea, alegeam faptele, nu vorbele.
– De ce nu îl cauţi, de ce nu îi spui toate aceste lucruri?
– Pentru că mi-e frică să fiu respinsă! Nu vreau să zică că nu îi mai pasă…sau şi mai rău, să tacă, să nu spună absolut nimic, iar eu să mă gândesc din nou că sunt de vină pentru tot, să aştept un mesaj, un semn, orice.. Ştii bine că nu îmi place să aştept şi în niciun caz, să fiu pusă pe locul doi. Ar fi trebuit să îşi dea seama până acum de toate astea. Nu îl voi mai căuta tot eu chiar dacă am nevoie de el, nu mă voi mai lega de orice scuză pentru a face asta.
– Chiar dacă aseară l-ai visat?
– Da. Mi-e dor de el, nu o neg.. Dar ştiu că mă evită, aşa că îl voi lăsa în pace. Singurul loc în care ne vom mai întâlni de acum încolo, va fi în visele mele.
– Cât vei mai rezista?
– Oricât de mult va fi nevoie…
– Sună-l! E Crăciunul…
– Nu o voi face.. Dacă va vrea să vorbim, mă va cauta. De ce nu a făcut-o până acum? E trecut de miezul nopţii, iar el nu şi-a călcat pe orgoliu nici măcar pentru a-mi trimite un mesaj. Cât îi lua să o facă? Şi tu zici să îl sun… Ce rost are? Oricum, ştiu că e prea târziu pentru noi..
– Totul are sens, doar că acum ţi-ai pierdut ochelarii şi nu mai vezi clar.
– Încerc să o fac… Şi am început prin a mă iubi pe mine, prin a mă respecta şi a-mi oferi lucrurile de care m-am privat în tot acest timp.. abia atunci când voi reuşi acest lucru, voi putea iubi pe altcineva.
– Cum a reuşit acest demon să te transforme?
– Nu ştiu, poate că asta e menirea iubirii. Aveam nevoie de cineva ca el care să mă scoată din lumea mea perfectă… şi îi mulţumesc pentru asta.
– Îi mulţumeşti, copil prostuţ?
-Da, pentru că alături de el am trecut prin Rai şi prin Iad..cum aş putea să nu îi mulţumesc pentru tot ce m-a învăţat, pentru tot ce mi-a arătat? Şi cum să nu îl iubesc după ce în faţa mea şi-a dezgolit sufletul, nu doar trupul?
– Opreşte-te din plâns!
– Îmi lipseşte… şi nu e nimeni aici care să observe asta.

Published in: on December 26, 2014 at 22:19  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2014/12/26/invata-sa-iubesti-din-nou-copil-frumos/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

