De vorbă cu trecutul..

10368274_295367207306851_8163194776133445977_n
– Oare meritam asta după tot ce s-a întâmplat între noi?
– Nu te înţeleg. La ce te referi?
– Nu îmi mai vorbeşti, mă ignori..treci pe lângă mine de parcă nici nu m-ai cunoaşte, de parcă povestea noastră nu ar fi existat niciodată. Asta sunt pentru tine acum…o străină?
– Eşti ceea ce ai vrut tu să fii. Nu uita că tu ai ales să mergi pe alt drum, nu eu.
– Cât de nedrept poţi fi!
– Poate.. dar de fiecare dată când te-am văzut, erai cu el. Ai idee cât de mult m-a durât să te văd lângă altcineva, să realizez că am pierdut tot ce am iubit vreodată? După toate astea, crezi că aş fi mai avut curajul, puterea să vorbesc cu tine?
– Ai fi putut încerca…mi-ar fi plăcut atât de mult să nu mă arunci în braţele altcuiva, să îmi oferi mai mult din preţiosul tău timp. Te-ai gândit vreodată că în timp ce tânjeam după tine, el era dispus să îmi ofere toate lucrurile, gesturile de care m-ai privat? Spune-mi, crezi că mi-a fost uşor să accept mângâierile altei persoane?
– Nu ştiu, dar până la urmă, ai făcut-o!
– Da. Pentru că lângă el a reuşit să îmi rămână alături în tot acest timp, m-a acceptat cu bune şi cu rele. Ai idee ce înseamnă pentru o femeie ca mine să se simtă neiubită, nedorită?
– Mi-aş fi dorit să nu simţi niciodată aceste lucruri..
– Vezi, nu ai niciun drept să mă condamni. Destinul mi te scoate în cale ori de câte ori sunt cu el. Spune-mi tu, cum e posibil să ne întâlnim atât de des fără voia noastră şi de ce nu sunt niciodată singură? Oare ce înseamnă toate astea?
– Destinul… oare ce ne-a pregătit?
– Nu ştiu. Sper să fie bun cu noi.
– Am greşit atât de mult amândoi. De ce nu putem fi fericiţi?
– Pentru că noi nu ştim să fim fericiţi decât atunci când suntem împreună.

Published in: on June 25, 2014 at 21:24  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2014/06/25/de-vorba-cu-trecutul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

