Învăţ să fiu fericită din nou, iar fericirea mea începe să poarte alt nume.

 

10171172_460053737460414_1354150271646257806_n

Nu am mai scris despre el, despre noi…de fapt, nu am mai scris nimic demn de publicat în ultimul timp. Nu ştiu de ce nu am mai avut curajul să mai scriu despre nimic. Nici despre sentimente curate, frumoase, nici despre frici, despre oameni sau orice altceva. Credeam că dacă nu voi mai spune cu voce tare, dacă nu voi mai scrie, nu va mai durea atât de tare. Şi aşa a şi fost pentru o scurtă perioadă, doar că în tot acest timp am uitat să mai fac ceea ce îmi place…să scriu, să iubesc, să simt cu adevărat. Am încercat să mă îndepărtez de tot ceea ce îmi amintea de noi, am ales să plec definitiv de lângă el…cu demnitate, cu capul sus, fără să mă mai uit înapoi.
Nu a mai contat nimic în momentul acela.. nici măcar acel ultim weekend minunat pe care l-am petrecut împreună, nopţile sau dimineţile care ne prindeau unul lângă altul, toate amintirile pe care le aveam împreună.
Îmi amintesc şi acum acea ultimă dată în care m-am trezit lângă el. Era atât de liniştit şi pentru prima dată după mult timp nu mai tresărea în somn, dormea asemnea unui copilaş.
Doamne, cât de drag îmi era omul acela! L-aş fi putut privi aşa ore în şir şi aş fi vrut să opresc timpul în loc doar pentru asta. Ştiam că visul nostru frumos se va termina în momentul în care el se va trezi, va pleca şi mă va lasa singură. Nu am avut curajul să îmi iau rămas bun, să îi zic că atunci când se va întoarce, nu mă va mai găsi în acelaşi loc în care m-a lăsat. Alesesem să plec şi eu în lipsa lui..definitiv de data asta şi chiar am reuşit să o fac…
Ne-am mai întâlnit de atunci…cu sau fără voia noastră. Nu a mai fost nevoie să îi explic de ce am plecat ca o laşă, în lipsa lui. A înţeles care a fost decizia mea şi pentru prima dată după mult timp, a ales să o respecte, să nu se mai pună în calea fericirii mele.
Am ştiut că am iubit cel mai frumos om în momentul în care el m-a văzut alături de altcineva şi nu m-a mai condamnat pentru asta. Mi-a spus că merit să fiu fericită şi că îi pare rău pentru că el nu a reuşit asta. M-a încurajat să încerc să iubesc din nou, dar pe cineva care să nu mă mai facă să sufăr. M-a rugat să iubesc din tot sufletul omul care mi-a şters lacrimile pe care le-am vărsat din vina lui, omul care mi-a amintit cât de specială sunt atunci când credeam că nu merit nimic bun, omul care m-a ajutat să mă ridic de fiecare dată când eram la pământ, omul care m-a căutat doar pentru a vedea ce fac, omul care îmi va aminti de fiecare dată cine sunt cu adevărat şi mă va încuraja să ţintesc cât mai sus.
Îi mulţumesc acestui suflet frumos pentru toate amintirile şi sunt sigură că va rămâne pentru totdeauna în inima şi în mintea mea.
Eu mi-am găsit liniştea după mult timp şi deşi sunt singură acum, nu mai caut căldura altor braţe. Persoana care m-a alinat în tot acest timp îmi este în continuare alături şi nu mă presează să fac ceea ce nu îmi doresc pentru că ştie cât am suferit din cauza unui „el” pe care l-am iubit din tot sufletul. Învăţ să fiu fericită din nou, iar fericirea mea începe să poarte alt nume.

Published in: on May 16, 2014 at 10:20  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2014/05/16/invat-sa-fiu-fericita-din-nou-iar-fericirea-mea-incepe-sa-poarte-alt-nume/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Felicitarile mele! 🙂


Leave a Reply

