A reuşit să îmi dezgheţe sufletul, chiar dacă apoi l-a spart în mii de bucăţele.

 

 

1623644_572857259475548_1587601529_n
– Sunt atât de obosită…
– De ce nu dormi? E târziu!
– Nu e genul acela de oboseală care se risipeşte prin somn…
– Ce s-a întâmplat acum?
– Nimic! Tocmai asta e problema…lucrurile nu prea s-au mai schimbat în ultimul timp..
– Nu înţeleg!
– Mi-e dor…de mine, de el!
– Despre asta era vorba din nou…de el!
– Îmi pare rău, dar pur şi simplu, nu reuşesc să înţeleg…Şi crede-mă, am încercat să o fac de nenumărate ori..
– Ce ar mai fi de înţeles? Important e că acum nu mai e lângă tine…
– Da, ştiu.. Dar de ce a renunţat să mai lupte?
– I-ai spus să plece…te-a ascultat!
– Nu ar fi trebuit să o facă…îl vreau înapoi!
– Poate că el nu poate să rămână doar prieten cu persoana pe care o iubeşte. Te-ai gândit vreodată la asta?
– Da, dar refuz să cred că e atât de slab…
– Încearcă să iubească din nou…tu i-ai spus să o facă!
– Ştiu! Şi sper să reuşească asta ..chiar dacă îl voi pierde definitiv.
– Atât de importantă este fericirea lui pentru tine?
– Da… pentru că el a reuşit să îmi dezgheţe sufletul, chiar dacă apoi l-a spart în mii de bucăţele.
– Te-a făcut să suferi…nu merită iubirea ta!
– Poate…dar şi eu am făcut acelaşi lucru…
– Orgoliul v-a distrus pe amândoi.
– Ştiu…şi nu mai reuşim să ne regăsim ca de fiecare dată… De fapt, nici măcar nu mai încercăm asta.
– Şterge-ţi lacrimile!
– De ce îmi lipseşte atât de mult?
– Tu ştii cel mai bine de ce.. nu mai are rost să îţi reamintesc!

Published in: on February 26, 2014 at 22:26  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2014/02/26/a-reusit-sa-imi-dezghete-sufletul-chiar-daca-apoi-l-a-spart-in-mii-de-bucatele/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

