Dacă ţi-ar fi fost dor de mine, m-ai fi căutat..

 

1524905_625377820858697_1300322121_n

 

 

– Mi-a fost dor de tine!
– Sigur..ţi-a fost atât de dor de mine, încât nu m-ai căutat deloc. Cât timp a trecut: o lună, două, trei..?
– Nu ştiu! Mie mi s-a părut o eternitate.
– Nu te cred! Dacă ţi-ar fi fost dor de mine, m-ai fi căutat..
– Tu de ce nu m-ai căutat?
– Poate pentru că mie nu mi-a fost dor..sau poate pentru că, pur şi simplu, am aşteptat să văd dacă o vei face tu.. Am vrut să văd cât de importantă sunt pentru tine.
– Dar eşti importantă!! Credeam că ştii asta deja. Nu am avut curajul să te mai caut după tot ce ţi-am făcut.. iartă-mă, te rog!
– Nu e nevoie să îţi ceri iertare pentru că ai fost un laş! Mi-am dat seama de acest lucru de când te-am cunoscut..şi cu toate astea, am continuat să cred că te vei schimba. Eu sunt de vină pentru că am avut aşteptări mult prea mari de la tine, de la mine, de la noi. Credeam că dragostea schimbă oameni, că ea triumfă mereu…poate că m-am înşelat. Nu ar fi trebuit niciodată să încerc să vindec o inimă rănită, pentru că şi a mea avut de suferit.
– Îmi pare rău pentru că te-am făcut să suferi. Ţi-am zis că atunci când mă vei cunoaşte cu adevărat, mă vei urî. Ţi-am repetat să fugi cât mai ai timp, dar nu ai vrut să mă asculţi.. Cât de încăpăţânată poţi fi câteodată!
– Nu te-am urât niciodată, nu o fac nici măcar acum. M-am îndrăgostit de bărbatul care suferea pentru că o EA l-a rănit, l-a trădat. Credeam că am puterea să îl vindec, dar nu am fost suficient de bună pentru asta. Mă întrebam mereu cum a reuşit această femeie să te schimbe într-atât de mult… Am crezut că pot fi ca ea, am crezut că mă poţi iubi şi pe mine cu aceeaşi intensitate cu care ai iubit-o pe ea.
–  Ba da, m-ai vindecat..cu preţul suferinţei tale. Nu aş fi crezut niciodată că voi cunoaşte pe cineva atât de bun ca tine. Ai fost ca un înger în viaţa mea..pe care îl trăgeam de fiecare dată în întunericul sufletului meu. Te-am iubit mai mult decât am iubit-o pe ea…încă o fac. Cum ar putea cineva să nu te iubească din tot sufletul?
– Nu ştiu.. Tu de ce mă iubeşti după tot ce ţi-am făcut?
– Pentru că eşti specială, pentru că nu am cum să nu te iubesc… Dacă te-ai uita mai atent în jurul tău, ai vedea că sunt persoane care ar face orice doar pentru a le acorda atenţia ta. Eu nu am făcut nimic pentru a o merita, dar am avut-o din plin. M-ai ocrotit, mi-ai luat apărarea, m-ai ascultat, m-ai vindecat. Cum aş putea să nu te iubesc? Aş fi un prost dacă nu aş face asta..
– Poate.. se pare că până la urmă, am reuşit să semăn cu EA.
– Nu, nu semănaţi. Eşti mult mai frumoasă, mai pură..nu te mai compara niciodată cu ea. Mă doare asta! Tu ai reuşit să vindeci ceea ce ea a distrus. Cum poţi zice că sunteţi la fel?
– Şi eu te-am rănit… la fel ca ea. Nu am reuşit să îţi rămân alături mereu chiar dacă ţi-am promis asta..Îmi pare rău! Meritai ceva mai bun, mai puternic!
– Eşti cea mai bună, cea mai puternică pentru mine! Ştii, te vreau înapoi..
– E prea târziu pentru noi.. Uită-mă! Învaţă să iubeşti din nou…de data asta pe altcineva.
– Nu vreau să iubesc pe altcineva!
– Eu vreau să o faci, vreau să fii fericit! Vreau să iubesc din nou şi eu, să nu mă mai simt legată de tine.. Îmi vreau libertatea înapoi..
– Vreau să fiu fericit alături de tine! Nu suport gândul că ai putea fi a altcuiva…cum crezi că aş putea să îţi acord libertatea? Am nevoie de tine…
– Şi eu te iubesc, dar am învăţat cum să trăiesc fără tine… Nimeni nu aparţine nimănui! E o greşeală dacă continui să crezi asta…

Published in: on January 20, 2014 at 22:25  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2014/01/20/daca-ti-ar-fi-fost-dor-de-mine-m-ai-fi-cautat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

