O ultimă conversaţie…

1240044_574459325950547_1198196201_n

– De ce îmi zici că mă iubeşti, iar apoi pleci?
– Pentru că mi-e frică…
– De ce ţi-e frică?
– De faptul că nu sunt suficient de bun pentru tine, că nu te merit…Nu cred că te voi putea face fericită!
– De ce nu mă laşi pe mine să decid asta? Te-ai gândit vreodată că doar tu m-ai putea face fericită?
– Îmi pare rău…
– Nu trebuie să-ţi pară rău pentru nimic. Nici eu nu am fost perfectă!
– Ba da. Nu am crezut niciodată că voi întâlni pe cineva ca tine. Te-am iubit enorm, încă o mai fac..în felul meu egoist, dar sincer.
– Zici că mă iubeşti, dar că nu avem un viitor împreună pentru că tu nu ai suficientă încredere în nimeni… Atunci, eliberează-mă definitiv! Nu te mai pune în calea mea  de fiecare dată când încerc să iubesc pe altcineva.
– Nu pot, nu suport să te văd cu altcineva!
– Poate, dar nu pot aştepta ca tu să te decizi ce ai de gând să faci mai departe, ca tu să înveţi să ai încredere în oameni. Nu toate femeile sunt ca cea care te-a trădat pe tine…cel puţin, eu nu sunt. Oare când o să îţi dai seama de asta?
– Nu am crezut niciodată că eşti ca ea…
– Poate că nu…dar ne-ai comparat mereu! Nu voi fi niciodată pe locul 2 în sufletul unui bărbat indiferent cât de mult îl voi iubi.
– Ai reuşit să devii tot ceea ce îmi doream, nu ai fost niciodată pe locul 2. Te-am iubit din prima clipă în care te-am văzut. Am ştiut de atunci că nu te voi uita niciodată….
-Ar fi bine să încerci să o faci. M-am pierdut pe mine în timp ce încercam să te regăsesc.. Mă uit în oglindă şi nu mă mai recunosc. Nu mai ştiu să râd, să mă mai bucur de viaţă la fel ca înainte. M-am schimbat atât de mult..
– Iartă-mă pentru tot! Exact de asta mă îndepărtez mereu de tine..pentru că te fac să suferi. Tot ceea ce văd este tristeţea din ochii tăi..
– Şi te întorci de fiecare dată când nu mai rezişti. Sunt tristă pentru că nu ai învăţat nimic din toate astea.
– Îmi pare rău…Mai dă-mi o ultimă şansă, te rog!
– A câta ultima şansă?! Uită-mă! Merităm să fim fericiţi amândoi şi împreună nu putem!
– Dar te iubesc..
– Şi eu te iubesc, dar acum voi pleca eu! Şi de data asta va fi definitiv… Nu încerca să îmi mai ieşi în cale..indiferent dacă voi fi bine sau nu. Am avut o poveste frumoasă. Hai să ne amintim cu drag de ceea ce cândva era noi doi, să lăsăm regretele şi resentimentele la o parte..

Published in: on November 24, 2013 at 21:43  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2013/11/24/o-ultima-conversatie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

