Indiferent dacă am curajul să recunosc sau nu..

1234855_567173873345759_1554805635_n

 

Am renunţat la atât de multe în ultimul timp, încât uneori nici nu mai ştiu cine sunt cu adevărat. Oare ce s-a întâmplat cu acel copil nevinovat şi neînfricat? Vorbesc despre acel copil optimst pentru care „nu pot”, nu exista. De ce s-a maturizat atât de repede şi de ce a fost nevoie să afle că visurile lui nu au întotdeauna corespondent în realitate?  Spun copil, dar vorbesc despre o adolescentă care nu voia să crească, pentru că în adâncul inimii ştia că viitorul nu era ceea ce schiţa ea în fiecare seară.
Am renunţat să mai scriu, să mai postez pe blog sau pe pagină pentru că îmi amintea de el şi încă îmi aminteşte. Ştiam că atunci când voi face din nou aceste lucruri, lacrimile îmi vor curge şiroaie fără voia mea şi se pare că aşa şi e.  Am  crezut că dacă nu o voi mai spune, nu voi mai scrie, va dispărea totul..durerea, dorul, iubirea, dar nu a fost aşa cum mi-am imaginat. Indiferent dacă am curajul să recunosc sau nu, sentimentele rămân…regretele şi amintirile.
Şi am vrut să mai dau o  şansă relaţiei noastre, ultima poate…nu am de unde să ştiu asta. Am fost sfătuită să îl caut din nou, tot eu. Mi-am călcat pe suflet, mi-am târât din nou orgoliul prin noroi pentru el, pentru că am vrut să ne fie bine. Am crezut că îi sunt datoare măcar cu atâta lucru, dar m-am înşelat. El a decis să mă evite, să mă ignore din nou, pentru a nu ştiu câta oară.. Şi de data asta, e alegerea lui şi i-o voi respecta. Mi s-a zis cândva că fac acest lucru pentru că ştiu că tot la mine se va întoarce..Ei bine, nu am avut niciodată certitudinea că se va întâmpla asta, tot ce am putut face, a fost să sper, să cred în el şi în dragostea noastră.
Dacă acum a decis să mă scoată din viaţa lui, nu mă voi împotrivi. Nu are niciun sens să mai rămân acolo, unde unde prezenţa mea nu mai este dorită. Va fi absolut normal ca el să înceapă să aibă alte priorităţi în viaţă, să nu mă mai pună pe mine pe primul loc (sau măcar să încerce să o facă)..şi nu pot să-l condamn pentru asta.
Dacă ar fi ceva ce i-aş putea reproşa, ar fi faptul că a ales să renunţe prea repede, că a fugit ca un laş şi m-a lăsat pe mine să duc nişte lupte care în doi ar fi fost câştigate mult mai uşor. Şi cu toate astea, nu o voi face..   Nu o voi face pentru că ştiu că nici eu nu sunt perfectă, pentru că ştiu cât de mult am greşit chiar şi faţă de el.
Oricât de mult mă doare să recunosc asta, eu şi el (noi) suntem la fel..  poate că de aceea, dragostea noastră nu va avea niciun viitor. Până când nu vom învăţa amândoi să punem iubirea mai presus de orgoliu, nu vom reuşi să triumfăm.
Oare orgoliul ne va ţine în braţe, va avea un umăr pe care să putem plânge, va răspunde chemărilor noastre, va putea înlocui vreodată dragostea? Eu zic că nu, dar hai să continuăm să ne amăgim…poate aşa ne va fi mai bine.
Când m-a întrebat dacă l-am iubit vreodată, i-aş fi spus că încă o mai fac, dar a plecat mult prea repede şi m-a lăsat acolo, singură, vulnerabilă.
Poate că răspunsul meu ar fi trebuit să fie prompt, dar o mică parte din mine s-a simţit jignită…
Oare cum a putut să mă întrebe asta după tot ce am făcut pentru el?
Unde a dispărut încrederea? Sau mai zis, oare a existat vreodată?
Cum a putut să uite când timpul părea că s-a oprit în loc pentru noi noi?
Cum a putut uita că am promis cândva că „azi îl voi iubi mai mult ca ieri, iar mâine mai mult ca azi”?

Prea multe întrebări şi atât de puţine răspunsuri…

Published in: on October 6, 2013 at 11:31  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2013/10/06/indiferent-daca-am-curajul-sa-recunosc-sau-nu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Ce ti se intampla tie mi s-a intamplat si mie…
    Sa reintri pe mess sa iti dau nr. meu de mobil sa te sun si sa vorbim… da? Pana atunci nu plange, capul sus! Liviucu e aici alaturi de tine. 🙂 >:D<


Leave a Reply

