Ne-am pierdut din nou…fără ca nici măcar să ne regăsim cu adevărat înainte!

524604_574460469283766_1537256590_n

– Nu-mi place să te văd aşa!|
– Aşa, cum?
– Tristă, abătută…
– Sunt dezamăgită din nou!
– De cine, de ce?
– De mine, de el… de noi.
– Încă mai există „voi”?
– Nu sunt sigură! Cred că am pierdut şansa de a mai fi vreodată împreună…cred că aceea a fost ultima noastră întâlnire.
– De ce zici asta?
– Pentru că asta simt. Ştii, am vorbit mult..despre lucruri mărunte, despre viaţă, despre noi. Avea atâtea întrebări…
– Ce te-a întrebat?
– Dacă regret ceva…aceasta a fost una dintre întrebările cheie.
– Şi tu ce i-ai răspuns?
– Adevărul..că da. Că peste unele regrete am putut trece, peste altele nu.
– Şi el ce a făcut, ce a zis?
– A lăsat capul în jos, mi-a evitat privirea şi a trecut la următoarele întrebări din lunga lui listă.
– Iar cealaltă care a fost?
– Dacă l-am iubit vreodată… Îţi vine să crezi? Oare tot ce am făcut pentru el nu i-a demonstrat nimic?
– Poate că a vrut să audă asta. Ştii că nu are deloc încredere în el. Cum te aştepţi să aibă în ceilalţi?
– Nu ştiu. Ar fi trebuit să înveţe asta. M-a durât teribil de tare această ultimă întrebare…şi mai ales comportamentul lui de după toate astea.
– Ce i-ai răspuns?
– Nimic, nu i-am zis nimic.
– Şi el ce a făcut?
– M-a lăsat acolo, singură..Eram atât de vulnerabilă.
– De ce nu i-ai zis adevărul?
– A fost prea târziu, nu m-a mai putut auzi. Cu vocea tremurândă, am şoptit că încă îl iubesc…dar deja plecase. Dacă s-ar fi uitat măcar pentru o clipă înapoi…
– Te-ar fi văzut fragilă..
– Mai bine că a plecat.
– Nu, ar fi trebuit să rămână. E atât de laş..
– Poate că da. Dar încă cred că îl iubesc…aşa cum e el, plin de defecte.
– Te rog, nu mai plânge!
– Dar ne-am pierdut din nou, fără ca nici măcar să ne regăsim cu adevărat înainte.

Published in: on September 23, 2013 at 20:14  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://mysteriousgirl1.wordpress.com/2013/09/23/ne-am-pierdut-din-nou-fara-ca-nici-macar-sa-ne-regasim-cu-adevarat-inainte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Offf, mi-e dor de tine… >:D<


Leave a Reply

